КС "Мiлове-кредит"
+3 (06465) 2-21-31
Інформація для клієнта
На виконання вимог ч.2 ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» від 12.07.2001 р. №2664-ІІІ (із змінами) кредитна спілка «МІЛОВЕ-КРЕДИТ» до укладання договору з клієнтом надає наступну інформацію:
1. ОСОБА, ЯКА НАДАЄ ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ |
|
1.1. |
Найменування : Кредитна спілка «МІЛОВЕ-КРЕДИТ» Місцезнаходження: 92500, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Д. Народів, буд. 113 Контактний телефон: (06465) 2-21-31, моб. тел.: (38)097-097-4115; (38)050-908-2012. Адреса електронної пошти КС: cu_m@ua.fm; Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: 92500, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Д. Народів, буд. 113
Робочий
час: понеділок - п'ятниця з 8:00 до 17:00,
перерва з 12:00 - до 12:45 Білолуцька філія КС «МІЛОВЕ-КРЕДИТ» (рiшення СР № 2 вiд 10.02.2007р.) Місцезнаходження: 92332, Луганська обл., смт. Бiлолуцьк, вул. Першого травня буд. 4. Контактний телефон: (06463) 9-23-23, моб. тел.: (38)066-165-8862. Адреса електронної пошти: spilkabelolutsk@i.ua
Робочий
час: понеділок - п'ятниця з 8:00 до 17:00,
перерва з 12:00 - до 12:45 Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: 92332, Луганська обл., смт. Бiлолуцьк, вул. Першого травня буд. 4. 92500, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Д. Народів, буд. 113 Марківська філія КС «МІЛОВЕ-КРЕДИТ» (рiшення СР № 1 вiд 10.01.2008р.) Місцезнаходження: 92400, Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна 5А. Контактний телефон: (06464) 9-27-03; моб. тел.: (38)050-657-6373. Адреса електронної пошти: vhas@i.ua
Робочий
час: понеділок - п'ятниця з 8:00 до 17:00,
перерва з 12:00 - до 12:45 Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: 92400, Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна 5А. 92500, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Д. Народів, буд. 113 |
1.2. |
Особи, які надають посередницькі послуги відсутні |
1.3. |
Відомості про державну реєстрацію КС: Дата державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі: 20.08.2004 Дата запису: 20.08.2004 Номер запису: 1 369 120 0000 000005 |
1.4. |
Інформацію щодо включення КС до державного реєстру фінансових установ: Включена до ДРФУ на підставі рішення Держфінпослуг від 24.06.2004 №1114 Реєстраційний номер 14100394 Серія та номер Свідоцтва КС №296 Дата видачі свідоцтва 24.06.2004 Код ЄДРПОУ 25870009 |
1.5. |
Інформацію щодо наявності в КС, права на надання відповідної фінансової послуги: ЗАЛУЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ІЗ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ЩОДО НАСТУПНОГО ЇХ ПОВЕРНЕННЯ Ліцензія на залучення фінансових активів із зобов`язанням щодо наступного їх повернення видана безстроково розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг № 1667 від 09.07.2015р. Ліцензія переоформлена у зв`язку з актуалізацією інформації щодо назви виду фінансової послуги. Розпорядження № 162 від 26.01.2017р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. Статус ліцензії: чинна НАДАННЯ КОШТІВ У ПОЗИКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І НА УМОВАХ ФІНАНСОВОГО КРЕДИТУ
28.02.2017р.
розпорядженням № 437 Національної
комісії, що здійснює державне регулювання
у сфері ринків фінансових послуг
видана безстрокова ліцензія на
провадження господарської діяльності
з надання фінансових послуг (крім
професійної діяльності на ринку цінних
паперів), а саме надання коштів у
позику, в тому числі і на умовах
фінансового кредиту. |
1.6. |
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності КС у сфері фінансових послуг: Національний Банк України (НБУ) місцезнаходження: Україна, 01601, місто Київ, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 9, Зручна онлайн-форма на вебсайті НБУhttps://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#; Для електронного звернення:nbu@bank.gov.ua (заповніть і надішліть форму та за потреби додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ); Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601; Телефон:0 800 505 240; Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45; Запис на особистий прийом: черезонлайн-форму або за тел. 0 800 505 240; Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24. |
2. ФІНАНСОВА ПОСЛУГА (ЗАГАЛЬНА СУМА ЗБОРІВ, ПЛАТЕЖІВ ТА ІНШИХ ВИТРАТ, ЯКІ ПОВИНЕН СПЛАТИТИ КЛІЄНТ, ВКЛЮЧНО З ПОДАТКАМИ, АБО ЯКЩО КОНКРЕТНИЙ РОЗМІР НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНИЙ - ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ТАКИХ ВИТРАТ): |
|
2.1. |
ЗАЛУЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ІЗ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ЩОДО НАСТУПНОГО ЇХ ПОВЕРНЕННЯ В результаті залучення внеску (вкладу) члена кредитної спілки на депозитний рахунок (далі - вклад(внесок) податки і збори за рахунок фізичної особи не сплачуються на підставі пункту 165.1.29 ст.165 ПКУ. При отримані фізичною особою процентів від КС за договором про залучення внеску (вкладу)на депозитний рахунок у кредитній спілці: 1) такий дохід оподатковуються за ставкою 18 %, відповідно до п.170.4 ст.170 ПКУ. Кредитна спілка, як податковий агент у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачує загальну суму податку, нарахованого за ставкою, визначеною п.167.1 ст.167 ПК, тобто 18%, із загальної суми процентів, нарахованих за податковий місяць на суму вкладу членів кредитної спілки. 2) з такого доходу стягується військовий збір у розмірі 1,5 відсотків відповідно до пп1.2.п.16-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ. Нарахування, утримання та сплата збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому ст.168 ПК. У разі перерахування вкладником внеску (вкладу) на депозитний рахунок на банківський рахунок кредитної спілки, може сплачуватись на користь банку комісія за розрахунково-касове обслуговування банку, у якому відкритий рахунок КС згідно тарифів що визначаються в порядку передбаченому законодавством та правилами надання послуг розміщеними на вебсайті банку. Інші збори платежі та інші витрати, які повинен сплатити клієнт відсутні. |
2.2. |
НАДАННЯ КОШТІВ У ПОЗИКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І НА УМОВАХ ФІНАНСОВОГО КРЕДИТУ В результаті отримання кредиту податки і збори за рахунок фізичної особи не сплачуються на підставі пункту 165.1.29 ст.165 ПКУ, за умови виконання умов договору. При наданні коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту загальна сума зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити клієнт, включно з податкамискладатиметься з: 1) процентів за користування кредитом нарахованих в порядку передбаченому договором. 2) розмір наданого кредиту вказаного у договорі. 3) Інші витрати споживача на додаткові та супутні послуги, які підлягають сплаті на користь третіх осіб згідно з вимогами законодавства України та/або умовами договору про споживчий кредит - відсутні. |
3. ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ |
|
3.1. НАДАННЯ КОШТІВ У ПОЗИКУ, В ТОМУ ЧИСЛІ І НА УМОВАХ ФІНАНСОВОГО КРЕДИТУ |
|
3.1.1 |
Наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг. Строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору, а також інші умови використання права на відмову від договору: 1) Права на відмову від договору про надання фінансових послуг – не споживчих кредитів не передбачене для такого виду кредиту законодавством та договором. 2) Щодо споживчих кредитів Позичальник має право протягом 14 календарних днів з дня укладення договору відмовитися від договору про споживчий кредит без пояснення причин, у тому числі в разі отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від Договору Позичальник повідомляє Кредитодавця у письмовій формі до закінчення строку -14 календарних днів з дня укладення Договору. Якщо Позичальник подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору позичальник зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти, одержані згідно з Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором. Відмова від Договору є підставою для припинення договорів щодо супровідних послуг, що були визначені як обов’язкові для отримання кредиту, укладених Позичальником.Кредитодавець (якщо йому сплачувались платежі за договорами щодо супровідних послуг) зобов’язаний повернути Позичальнику кошти, сплачені ним за такі супровідні послуги, не пізніш як протягом 14 календарних днів з дня подання письмового повідомлення про відмову від Договору, якщо такі послуги не були фактично надані до дня відмови Позичальника від Договору у порядку, визначеному законодавством. Право на відмову від договору не застосовується щодо: 1) договорів про споживчий кредит, виконання зобов’язань за якими забезпечено шляхом укладення нотаріально посвідчених договорів (правочинів); 2) споживчих кредитів, наданих на придбання робіт (послуг), виконання яких відбулося до закінчення строку відмови від договору - 14 календарних днів з дня укладання договору. |
3.1.2 |
Мінімальний строк дії договору (якщо застосовується): Мінімальний строк дії договору - 3 місяці. |
3.1.3. |
Наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій; Договір про споживчий кредит Позичальник має право в будь-який час повністю або частково достроково повернути споживчий кредит, у тому числі шляхом збільшення суми періодичних платежів. Позичальник зобов’язаний повідомити Кредитодавця про намір дострокового повернення кредиту у письмовій формі не пізніше ніж за 7 днів до дати дострокового погашення кредиту. Якщо Позичальник скористався правом повернення кредиту шляхом збільшення суми періодичних платежів, Кредитодавець зобов’язаний здійснити відповідне коригування зобов’язань позичальника у бік їх зменшення та на вимогу Позичальника надати йому новий графік платежів. Позичальник у разі дострокового повернення споживчого кредиту сплачує Кредитодавцю проценти за користування кредитом та вартість усіх послуг, пов’язаних з обслуговуванням та погашенням кредиту (за наявності), за період фактичного користування кредитом. У разі розірвання Позичальником договору про надання супровідних послуг, який є обов’язковим для укладення Договору, та неукладення протягом 15 календарних днів нового договору про надання таких самих послуг з особою, що відповідає вимогам Кредитодавця, та з урахуванням вимог закону, Кредитодавець має право вимагати дострокового виконання зобов’язань за Договором Кредитний договір на який не поширюється дія ЗУ «Про споживче кредитування»: Позичальник має право достроково розірвати цей Договір, але не раніше 7 (семи) календарних днів з дня отримання кредиту та лише за умови повернення повної суми отриманого кредиту та сплати процентів за фактичний строк користування кредитом. |
3.1.4. |
Порядок внесення змін та доповнень до договору; Кредитний договір на який не поширюється дія ЗУ «Про споживче кредитування»: Внесення змін до Договору оформлюється шляхом підписання Сторонами додаткових договорів (угод). Всі зміни, доповнення та додатки до Договору, підписані обома Сторонами є його складовою і невід’ємною частиною Пропозиції про зміну істотних умов Договору, надаються у наступному порядку та строки: 1) Пропозиція про зміну істотних умов Договору (повідомлення) надсилається іншій Стороні листом у спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення або вручається під особистий підпис Позичальнику чи представнику Кредитодавця із відміткою про дату відправлення та отримання. 2) Сторона Договору зобов’язана надати письмову відповідь протягом 10-ти робочих днів з дня отримання листа чи вручення пропозиції під особистий підпис; 3) Якщо Сторона Договору не погодилась із змінами або не надала відповідь у строк передбачений договором пропозиція вважаються не прийнятою; 4) Якщо Сторона Договору погодилась із пропозицією, додатковий договір укладається за місцезнаходженням Кредитодавця (відокремлених підрозділів Кредитодавця), в письмовій формі, протягом 5-ти днів з дня надання письмової відповіді. Договір про споживчий кредит Внесення змін до цього Договору оформлюється шляхом підписання Сторонами додаткових договорів (угод). Всі зміни, доповнення та додатки до цього Договору, підписані обома Сторонами є його складовою і невід’ємною частиною. Будь-які пропозиції Кредитодавця про зміну умов Договору, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про споживче кредитування» та інших істотних умов,здійснюються шляхом направлення Кредитодавцем Позичальнику повідомлення в такий спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення повідомлення. Пропозиції про зміну істотних умов Договору, надаються у наступний спосіб та строки: 1) Пропозиція про зміну істотних умов договору (повідомлення) надсилається під особистий підпис листом у спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення або вручається під особистий підпис Позичальнику чи представнику Спілки із відміткою про дату відправлення та отримання. 2) Сторона договору зобов’язана надати письмову відповідь протягом 10 робочих днів з дня отримання листа чи вручення пропозиції під особистий підпис. 3) Якщо Сторона Договору не погодилась із змінами або не надала відповідь у строк передбачений Договором, пропозиція вважаються не прийнятою. 4)Якщо сторона договору погодилась із пропозицією, додатковий договір укладається за місцезнаходження спілки, в письмовій формі, протягом 5 днів з дня надання письмової відповіді. |
3.1.5. |
Неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги; Тип процентної ставки – «фіксована». Встановлений договором розмір фіксованої процентної ставки не може бути збільшено Кредитодавцем в односторонньому порядку. Збільшення фіксованої процентної ставки за договором можливе виключно за письмової згоди Позичальника. |
3.2. ЗАЛУЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ ІЗ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ЩОДО НАСТУПНОГО ЇХ ПОВЕРНЕННЯ |
|
3.2.1 |
Наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг. Строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору, а також інші умови використання права на відмову від договору: Для такого виду фінансової послуги договором та законодавством не передбачено право на відмову від договору. |
3.2.2 |
Мінімальний строк дії договору (якщо застосовується): Мінімальний строк дії договору - 1 місяць. |
3.2.3 |
Наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій; 1) Договір про залучення строкового внеску (вкладу) члена кредитної спілки Укладається на умовах повернення коштів після закінчення строку вказаного у договорі. Такий договір може бути припинений виключно за згодою сторін шляхом внесення змін до договору, за рішенням суду з підстав та за процедурою, передбаченою законодавством, у разі реорганізації або ліквідації КС у порядку передбаченому законами України. Виплата Спілкою Внеску та нарахованих процентів за фактичний строк користування вкладом здійснюється в день розірвання Договору. 2) Договір про залучення внеску (вкладу) члена кредитної спілки на вимогу Може бути розірваний з ініціативи Вкладника достроково в односторонньому порядку: Вкладник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір (в тому числі шляхом пред’явлення письмової вимоги про повернення внеску), з дотриманням таких умов: 1) Вкладник зобов'язаний повідомити Спілку про свій намір достроково розірвати цей Договір шляхом направлення письмового повідомлення про розірвання Договору (вимоги про повернення Внеску); 2) перерахунок процентів не здійснюється; 3) Cпілка зобов’язана повернути Вкладнику всі належні йому грошові кошти на першу письмову вимогу з урахуванням умов Договору; 4)днем припинення нарахування процентів за Внеском є день повернення Спілкою Внеску; 5)датою припинення дії (розірвання) Договору є дата повернення Внеску. У разі отримання Спілкою письмової вимоги Вкладника про повернення Внеску Спілка зобов'язана: 1) прийняти письмову вимогу шляхом проставлення на ній: дати отримання, підпису уповноваженої особи, прізвища, імені та по- батькові уповноваженої особи Спілки; 2) зареєструвати письмову вимогу Вкладника про повернення Внеску або його частини згідно з положенням про документообіг, затвердженим рішенням Спілки; 3) виконати вимогу Вкладника про повернення Внеску відповідно до умов цього Договору; 4) виконати вимогу Вкладника про повернення частини Внеску. У разі неможливості виконання Спілкою вимоги Вкладника про повернення Внеску або його частини, Спілка зобов’язана видати Вкладникові письмове повідомлення про невиконання (неналежне виконання) цієї вимоги із зазначенням: причини, дати видачі повідомлення, підпису уповноваженої особи, прізвища, імені та по - батькові уповноваженої особи Спілки.
|
3.2.4 |
Порядок внесення змін та доповнень до договору; Договір про залучення внеску (вкладу) члена кредитної спілки на вимогу Зміни до Договору (крім змін, пов’язаних з ініціативою Вкладника поповнення початкової суми Внеску вказаної у Договору) вносяться за взаємною згодою сторін та оформлюються шляхом підписання Сторонами додаткових договорів в наступному порядку: 1)Пропозиція про зміну істотних умов Договору (повідомлення) надсилається іншій Стороні листом у спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення або вручається під особистий підпис Вкладнику чи представнику Спілки із відміткою про дату відправлення та отримання. 2) Сторона Договору зобов’язана надати письмову відповідь протягом 15 днів з дня отримання листа чи вручення пропозиції під особистий підпис. 3) Якщо Сторона Договору не погодилась із змінами, доповненнями або не надала відповідь у строк передбачений договором, пропозиція вважаються не прийнятою. 4) Якщо Сторона Договору погодилась із пропозицією, додатковий договір укладається за місцезнаходженням Спілки, в письмовій формі, протягом 3 днів з дня надання письмової відповіді. 5) Зміни до Договору вступають в дію з дня підписання додаткового договору. Зміна суми початкового Внеску у зв'язку з поповненням Внеску підтверджується банківською випискою про зарахування безготівкових коштів або іншими документами на вимогу Вкладника. Договір про залучення строкового внеску (вкладу) члена кредитної спілки 1)Пропозиція про зміну істотних умов Договору (повідомлення) надсилається іншій Стороні листом у спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення або вручається під особистий підпис Вкладнику чи представнику спілки із відміткою про дату відправлення та отримання. 2) Сторона Договору зобов’язана надати письмову відповідь протягом 15 робочих днів з дня отримання листа чи вручення пропозиції під особистий підпис. 3) Якщо Сторона Договору не погодилась із змінами або не надала відповідь у строк передбачений Договором, пропозиція вважається не прийнятою. 4) Якщо Сторона Договору погодилась із пропозицією, додатковий Договір укладається за місцезнаходженням Спілки, в письмовій формі, протягом 5 робочих днів з дня надання письмової відповіді. |
3.2.5 |
Неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги; Тип процентної ставки – «фіксована». Розмір процентної ставки не може бути зменшений спілкою в односторонньому порядку. |
4. МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ: |
|
4.1. |
Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг 1. Скарги споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються в порядку передбаченому ЗУ «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки. 2. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до: 2.1. Національного Банку України (НБУ). Онлайн-Форма на вебсайті НБУ; Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua (заповніть і надішліть форму та за потреби додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ); Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601; Телефон: 0 800 505 240; Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45; Запис на особистий прийом: через онлайн-форму або за тел. 0 800 505 240; Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24. 2.2. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) Місцезнаходження: 01001, м.Київ, вул. Б. Грінченка, 1,Приймальня (044) 279 12 70 Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр) (044) 364 77 80 Електронна пошта info@dpss.gov.ua. - ДЕПАРТАМЕНТ ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ , тел.: 528-63-16; 528-92-42 2.3. Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області Поштова адреса: 93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2; офіційний веб-сайт: https://lugdpss.gov.ua, E-mail: info@lugdpss.gov.ua, тел. 06452) 6-80-15 графік роботи: Понеділок-Четвер 8:00-17:00, П'ятниця 8:00-15:45, Обідня перерва 12:00-12:45 2.4. Старобільська районна державна адміністрація місцезнаходження: вул. Центральна,35, м. Старобільськ Луганської обл., 92703, E-mail: starobilsk-rda@loga.gov.ua, тел. (06461) 2-03-32, (06461) 2-32-65 2.5. Старобільська міська рада місцезнаходження: вул. Центральна,36, м. Старобільськ Луганської обл., 92703, E-mail: misto.starobilsk@gmail.comтел. (06461) 2-19-90 2.6. Міловська селищна рада місцезнаходження: 92500, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Миру, 40, тел. (06465) 2-22-91. |
4.2 |
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства". Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні такої фінансової послуги |